dimecres, 9 de setembre de 2009

MarISathon!!!

Felicitats Marisa!!
Estic especialment orgullós de la meva amiga Marisa.
No només perquè hagi acabat la seva primera marató en 4 hores i 20 minuts i encara tingui forces per explicar-ho al seu blog.

Estic orgullós perquè aquesta no és la seva primera cursa de llarga distància. Fa poc va acabar una ben important i l'ha acabat amb molta responsabilitat, dignitat i maduresa.
Hi ha molts més motius pels quals ho estic i el fet de que hagi tingut èxit en el seu repte personal amb la marató no varia res.
Tan si ho hagués fet com no, la consideraria igual de forta.

El que sí que ha variat és la meva admiració per la meva amiga.
Ha entrenat dur durant tot un any i quan a la Marisa se li posa una cosa al cap... prepara't.
La Marisa és professora de dansa i havia jugat a Waterpolo. Ara, a més, té el títol oficial de Marathon Woman, o com a mi m'agrada més, MarISathon!
What's next, Marisa?

2 comentaris:

Marisa ha dit...

M'ha encantat el teu post. Thank you so much!

Cristóbal ha dit...

My pleasure!!